2008. október 17., péntek

Hódítás és lódítás

Hódít a szcientológia - Beleznay, Kasuba és Nóci is szimpatizál a vallással
A külföldi politikusok és sztátok mellett a magyar hírességek közül is sokan csatlakoztak a szcientológiához. Kasuba L Szilárd, Nóci és Beleznay Endre ugyazt a vallást másra használja.

"Egyáltalán nem vagyok megszállott, csak megszívlelem a szcientológia egyes tanácsait, például a táplálkozásra vonatkozókat. Ám erről nem szeretnék többet beszélni, mert a vallás épp olyan, mint a politikai hovatartozás: mindenkinek a magánügye" - mondja Nóci (jól sikerült, hogy egy újságba mondta mindezt magánügyként - de mondanék én is egy megszívlelendőt: "Aki korpa közé keveredik, azt megeszik a disznók.") .Beleznay Endre már régóta gyakorolja a vallást, és hisz abban, hogy az élet számos területére jó hatással van. (a humorérzékére nincs semmilyen hatással, mint ahogy a humora sem gyakorol semmilyen hatást másokra.) "A keleti vallásokat is szépnek tartom, a tao például a korai magömlés ellen volt hatásos, de én a szcientológiában találtam meg mindazt, amit kerestem. '94-ben csatlakoztam a valláshoz, és elsősorban a párkapcsolatomban alkalmazom, ugyanis a szcientológia segítségével hosszabb ideig tartható fenn a házasság is" (Attól függ mennyi pénzed van) - meséli Endre.Az RTL Klub Delelőjének műsorvezetője, Kasuba L. Szilárd levegőt kapott a vallástól. (kár hogy nem józanságot) "Hat évig küzdöttem az asztmámmal, és a szcientológia segítségével sikerült legyőznöm. Az a jó ebben, hogy van világi oldala is. Egyébként nem vagyok megszállott, csak szimpatizáns; elolvastam pár könyvet és elvégeztem néhány tanfolyamot" - újságolja Szilárd. (Napi Ász híre alapján ma.hu Moonligtsociety kommenttekkel)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

egy dolgot nem vesznek figyelembe a valláshoz csatlakozók: jól hangzó életvezetési tanácsokkal fogja meg a szcientológia a leendő követőit. eleinte semmit nem akarnak a vallástól, de később, amikor látják, hogy kicsiben működik, kíváncsiak lesznek többre is. sokmindennel így van ez, legyen az szció, okkultizmus etc. az ilyen vallásokat stb-ket nem lehet csak úgy gyakorolni, hogy néhány dolog érdekel belőle. idővel a teljes lesz a bevonódás.

Anastácio Soberbo írta...

Hei, jeg liker bloggen.
Jeg vet ikke skrive mer, beklager.
En klem fra Portugal